نقشه گام به گام جدید برای خدمات طراحی وب سایت - ساخت سایت

Wiki Article

ممکن است بپرسید که با محتواهای جاسازی‌شده در یک صفحه مثل آیکن رسانه‌های اجتماعی، ویدیوها یا تبلیغات بنری چه کار کنیم؟ نگران نباشید!

بله، تیم رویا وردپرس مشتریان محترم طراحی سایت را بصورت مرحله به مرحله راهنمایی کرده، تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنید.

وردپرس به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه نیاز به یادگیری نحوه ی کدگذاری و برنامه ‌نویسی داشته باشید وب سایت خود را مدیریت کنید. در ادامه باز هم به قیمت طراحی سایت با وردپرس و مزایای طراحی سایت با وردپرس می پردازیم.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

اندازۀ صفحه‌های ‌نمایش از مانیتورهای بزرگ شرکتی گرفته تا ساعت‌های مُچی هوشمند متفاوت است؛ بنابراین زمانی که می‌خواهید یک وب‌سایت طراحی کنید، باید به ابعاد دستگاه‌های مختلفی که سایت شما را برای کاربران نمایش می‌دهند توجه کنید.

امکان امنیت بالا در وب سایت ها رابطه ی مستقیمی با قیمت طراحی سایت با وردپرس و هزینه راه اندازی سایت دارد.

نصب گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می‌دهد اطلاعات مربوط به بازدید سایت وردپرس را در داشبورد وردپرس ببینید، یعنی همزمان می‌توانید بفهمید چند نفر در حال بازدید سایتتان هستند، یا چه مدت روی سایتتان باقی مانده‌اند.

آیا یک فرد طراح سایت میتواند همه نیازها را جوابگو باشد یا یک شرکت طراحی سایت؟

چطور میتوانیم کمکتان کنیم؟ میتوانید وقت مشاوره رزرو کنید تا ما با شما تماس بگیریم و یا وبسایتتان را برای آنالیز به ما بسپارید…

در زمان طراحی واکنش‌گرا هم باید مطمئن شوید که کدهای درستی را برای نمایش دقیق محتواهای جاسازی‌شده نوشته‌اید.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود این سایت و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب منبع و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و خدمات طراحی وب سایت نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

  خیلی هم عالی! اما باید مطمئن شوید که متن وب‌سایت شما به اندازۀ کافی کلیک کنید برای مخاطب خوانا باشد.

بیشتر بخوانید: شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟ انتخاب شما کدام است؟

سوالات متداول شما مشتریان عزیز در خصوص خدمات و قیمت طراحی سایت

Report this wiki page