طراحی وب سایت با وردپرس برای Dummies - طراحی سایت

Wiki Article

‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

استفاده از قالب‌های چندمنظوره وردپرس و خرید آن برای صاحبان وبسایت به‌صرفه است زیرا با خرید یک قالب می‌توانند طرح‌های مختلفی را برای یک...

دانستن تفاوت بین این دو روشن میتواند بسیار به کارمان بیایید مخصوصاً موقعی که می‌خواهیم پلتفرم طراحی سایتامان را مشخص کنیم:

با این که نمی‌توان قانون مشخصی برای چیدمان همه‌ی وب‌سایت ها تعیین کرد، اما این دو نوع چیدمان به صورت کلی بکارگرفته می‌شوند:

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

برای دانستن معیارهای انتخاب نام وب سایت خود (و در نتیجه نام دامنه خود)، حتما به مقاله انتخاب نام دامنه مناسب از همیار مراجعه کنید در آن مقاله ما به طور کامل هر آنچه را که برای انتخاب یک نام مناسب و حرفه‌ای برای وبسایتتان نیاز دارید را شرح داده‌ایم.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای به کسب و کارها کمک می‌کند تا بغیر از اینکه محصولات خود را در آن بفروش برسانند، محبوبیت و برندسازی را برای شغل خود ایجاد کنند.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و این سایت کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

در قسمت قبل که مراحل یادگیری طراحی سایت را معرفی کردیم، درمورد یادگیری چند مورد از لینک منبعمنلع زبان‌های مهم این حوزه توضیح دادیم. به طور کلی زبان‌های برنامه نویسی از نظر کارکرد در طراحی سایت به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

برنامه نویسی و طراحی اختصاصی وبسایت شخصی و سایت خبری و شرکتی فقط ۱۰ میلیون تومان

طراحی وایرفریم به منزله در دست داشتن نقشه راه و ایجاد پیش زمینه‌ای از آنچه که در ذهنتان دارید، است. در وایرفریم چیدمان المان‌ها و آیکون‌های مختلف مشخص می‌شود.

وبزی یک تکنولوژی جدید و پیشرفته برای طراحی وب سایت است. وبزی با استفاده از ابزارهای پیشرفته به شما امکان ساخت یک سایت منحصر به فرد و با سلیقه خودتان را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد.

لازم به ذکر است، از آنجایی که علم تکنولوژی همواره در حال به روز شدن است، از قدیمی نبودن مطلب یا ویدئویی که از آن استفاده می‌کنید، اطمینان حاصل کنید.

در یک سایت فروشگاهی محصولات به ادامه مطلب دو دسته فیزیکی و دانلودی ( غیر فیزیکی ) تقسیم میشوند .

Report this wiki page